اعتراضهای من.....

اعتراضهای من.....

نوشته های کوتاه و بلند من........

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 23375
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1


خود کشی..........

 

دود سیگار ، طعنه تلخ زندگی

سگ ولگرد هدایت،قهوه تلخ و سرد و زمستونیه من...!

وان آب گرم با یک تیغ!

قشنگه وقتی مسخ کافکا میخونی!!

رگ اول با یکم ترس...

ترس رو از آغوش گرم و سردم میشه فهمید...

رگ دوم خون قرمز روی دیوار

میریزه نم نمک انگار ، اشکهای خونیه من باز....!

رگ سوم بی حالی ، یه احساس

یه درده ، یه رنجه ، یه فریاد!!

یه سرگیجه بی درد!! حرفهای غمگین روی لبهات!!

دیگه بی هوش کف حمام........................

 



نظرات شما عزیزان:

یه نفر
ساعت13:04---14 آبان 1390
آقا بابک دیگه نمی نویسی؟چرا آپدیت نمی کنی؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: بابك تاريخ: یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:صادق هدایت, صادق هدایت و خود کشی, خود کشی, مسخ کافکا, رگ زدن, , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

و اکنون پوچ مغزی را بر همه افکار پوسیده ات ترجیح میدهم. دوست دارم بر پشت خری باشم تا انکه بر منبر تو تکیه زنم!

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to inane.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com